NOW I KNOW THAT I'M NOT ALL THAT YOU'VE GOT

Tumblr_m0i1a20gzd1r7orszo1_1280_large
Här var det nån på weheartit som varit flitig...
Om mindre än två dygn ska jag stå och sjunga ut dessa ord för i princip hela skolan. Inte bara i princip, inför hela skolan. Känns stabilt, känner mig redo, taggad, peppad, upprymd! Skämt åsido, har ingen aning om hur vi kommer klara detta, bandet och jag. (HIHI, vi har ett BAND!) Namnet på vår lilla skara är inte bestämt än, men hetaste förslagen just nu är Sneakers and Ponytails och Starships and Unicorns, vad låter c00last? (;
Nu måste jag läsa en text av August Strindberg, duscha, bli frääsch och gå till sängs. Adjö!

|KOMMENTARER
Postat av: nathalie.

sv: hihi, det var så lite så! vet dock inte om jag vågar beställa ett skal därifrån, trots att de är to die for. priset+frakten är ju inte precis det billigaste. nåväl, ditt var iallafall så himla fint!

om du menar 999 så har jag hört den (så bra!!!), men har för mig att de släppt en till ny?

2012-04-03 @ 17:41:34
URL: http://conscious.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0