DOM DÄR JAG KOMMER IFRÅN

Vill mest bara ha sol, landet, vågor, fint hår, svarta shorts med nitar, min hatt, drömmar och livsglädje. men istället sitter jag ensam med massa plugg. SO.n är i alla fall check klar kapuff klubbad dealed with avklarad. Men jag har engelska och min egan prutt lektion i idrotten kvar. plus teknik, bild och slöjd. och en del problem som inte är dealed with. oj oj. lyssnar på håkan. han hjälper mig. han finns här.

nu tänker jag lägga in en sån där halvtrevlig bild för att göra inlägget lite längre så att man lägger märke till det istället för att man bara scrollar förbi den och läser mina fina vänners fina inlägg och vad de har gjort dessa fina dagar. good job.


det blev ingen halvtrevlig. det blev en härlig. på min bemärkelsedag förra året. gillar denne.
vi äter prinsesstårta.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0