DU VILL INTE, MEN DU BRYR DIG

IIIIIIIIIIIII'M THE REAL DEAL! Erica, jag hatar lördagar ännu mer än dig. Min morgon var sjukast i världen, har för mig att jag gick upp omkring åtta och ställde mig i hallen, tänkte äta frukost men kom på att det var lördag. Skolan dödar mig, långsamt och smärtsamt. När jag återigen gick upp fyra timmar senare var ingen hemma, så mycket för en mysig familjelördag! Inte för att jag är sådär supertaggish på familjelördag, men just nu har jag en foreveralonelördag och det suger ännu mer.
Den här bilden tog jag i somras, tror att en guide sa till mig och min gamla klass för en sådär sjuhundra biljarder år sedan att det sitter kvar kanonkulor i väggarna på de där husen efter gamla krig? JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MINNE! Nu ska jag fixa lite i mitt rum och sälja New Body. ADJÖKEN!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0