en enkel fråga. Varför gör vi detta?

Skolan stryper mig. Idag hade jag engelska redovisning om UK, var väldigt nervöst. Imorn har jag presentation och frankrike och england under ww2. Sitter och chattar med min grupp och försöker komma överrens om hur vi ska göra. En av oss är sjuk och presentationen är halvklar. J-a-g-d-ö-r. Mina stödord är typ 3 meter långa, tillråga på allt frågade min idiot till tekniklärare idag om jag satsade på G. ALLTSÅ VAAAAA? Gud vad jag hatar honom. Sen har min stickning fuckat upp (igen) och jag vågar inte be om hjälp en gång till för det är pinsamt. Jag ligger sjukt långt efter i bilden, har spanskaprov imorn och måste planera en idrottslektion.
Sjukt ointressant, men jag känner bara JSclkasndowdf - just nu.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0