GICK DU PÅ FREDRIKA BREMER?

Här är en bild på min katt som satt ute i regnet och väntade på oss i tre timmar. Hon var mycket blöt. Obs, på den här bilden är hon inte blöt. Den är från i somras, fyi.
.
Jo, stavantrofén gick väl hyfsat. Fick lite för sent reda på vilka två lärare som faktiskt gått på Fredrika Bremer, men annars så! Min iphone har inte aktiverats än och det stör jag mig på något ordentligt. Går runt med två telefoner som en idiot och leker viktigt med en "mobil" och en "handdator", typ. Är också grymt taggad på Ahmeds NO-lektion imorgon hähiho, har dessutom den största redovisningen i hela mitt liv om förintelsen imorgon, hjälpmig. Men det ska gå asbra, ska äga som sataaaaaaan!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0