HEJ LIVET, HOW YA DOING?

Jo, jag vet att det här är exakt den lista Erica gjorde för inte alls många dagar sen men ni ska bara veta vad jag letat efter andra listor utan resultat, vill skriva en jag med!



I sommar tänker jag göra oerhört mycket skoj så ni aaaanar inte!

Jag längtar till imorgon, för då är det fredag. Längtar också till Malta med klassen i vår, precis som Fikan. Stört.

Jag skulle vilja resa hela tiden. Se nya saker hela tiden och resa runt jorden för att slutligen slå mig ner i New York.

Bästa maten att äta är nyttiga saker, dessa är också de tråkigaste, speciellt all världens grönsaker, avskyr grönsaker!

Jag läser en hel del böcker, just nu läser jag en megatjock bok om filosofi. Slå det om ni kan!

Jag trillar för att jag ofta är rätt klumpig.

Jag är beroende av sällskap, socker, sömn och superbramusik (:

Bästa band/artist är väldigt svårt att avgöra för det finns allt för många bra musiker här i världen, men får man bara välja en väljer jag Coldplay. Coldplay i vått, Coldplay i torrt. Annars finns det en jävla massa bra band och artister här.

Jag ångestar över att sluta nian. Jag tror inte det finns en bättre klass än min, i hela världen. Vill bara kidnappa (typ) allihopa, gömma dem i en bunker under jorden och ha party där livet ut.

Jag önskar att jag hade lite mer pengar, lite snyggare kläder, roligare liv och var lite vackrare.

Mitt bästa ämne i skolan önskar jag vore idrott men det är det inte. Spanska tror jag, där är jag jävligt vass! Och So, och svenska. Och engelska. Musik också. Jag är bäst helt enkelt...

Jag tittar helst på fina saker som får mig må bra.

I helgen hoppas jag att fifa-lanet eller harry potter-marathonet blir av. Annars blir jag ledsen :(

Kvällar tillbringar jag helst i lugn och ro när det är vardag. På helger ska det vara helt spåååååårat!...... .... ...... mm, typ så

Jag skulle behöva lära känna en människa som vill köpa 23 paket med underkläder från New Body av mig. Vore riktigt bra.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0