HUR ÄR DET ATT VARA UNG IDAG?


sitter och sticker ett blått ingenting och lyssnar på ben howard. han hjälper. mycket.

tagga nationella prov i svenska i tre timmar imorgon då då (y) har köpt vitamin vatten och fuzzy bubbles. ska skriva riktigt jefla bra så jag höjer mig. aa det ska jag. och sen ska jag kötta sönder alla med min asgrymma redovisning i so om usa under mellankrigstiden. sedan ska jag få veta att jag hade mvg+ på mitt fysikprov. sedan ska jag gå hem och planera klart min lektion och det ska kännas så fruktansvärt bra och jag ska känna mig så fruktansvärt säker. Sedan ska jag va så jävla glad.

vilken underbar dag det där skulle va..

|KOMMENTARER
Postat av: nathalie.

sv: visst blir det! men det blir dock även stelt och jobbigt när det torkar, haha.. :)

2012-02-09 @ 17:06:09
URL: http://conscious.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0