Keep lookin' for God

Goddag ! Jag tror det stavas med två d... men who give's a damn ?
Mitt namn är Jacob Engelbrekt Husberg ( joo, fulaste mellannamnet ever jag vet ) och jag kommer klämma in ett inlägg eller två här på den absolut bästa bloggen i Norra Europa.
Mig finner ni varken i Älta, eller Nacka utan i ett land far far away... ne ba skoja. Googlar man mitt namn står det på skärmen Tyresö Strand + postnummer och sådant annat oväsentligt bajs. Men vill ni skicka ett brev hit så kan det ju vara en fördel med det oväsentliga bajset.
Jag går sista terminen i högstadiet med Nationella prov och massa andra mysiga läxor och matteprov ( För er som inte käner mig så fullkomligt hatar jag matte ). På onsdag ska första gymnasivalen vara klara också.... ye right ! Har nog lika mycket ångest som resten av Sveriges 96;or om inte mer!
Jag skulle bara vilja tacka Aggnes bagnes, Ericus fikus och den supersöta Susanna att jag får skriva något fint här ett tag.
Jaa... då var min bloggoskuld borta då. Känns faktiskt lite tomt, vill ha den tillbaks ;o
Jake has left the building !

|KOMMENTARER
Postat av: nathalie.

sv: javisst, jag älskar weheartit. så himla fina bilder! :)

2012-02-12 @ 16:47:51
URL: http://conscious.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0