SEXTONDE GÅNGEN GILLT

Idag är det alla hjärtans dag, dagen för alla töntiga turturduvor där ute som ska ordna nån töntig middag med sin käresta och tända eld på hela huset med alla doftljus, (okej, skojade bara, ni har det säkert jättetrevligt allesammans)
.
.Idag är det också exakt ett år sedan jag lät en av skolans symaskiner tränga igenom hela mitt finger+nagel och exakt ett år sedan jag nästan svimmade uppe hos skolsyster 3 minuter efter händelsen. Sist med inte minst så är det exakt 16 år sedan jag tog mitt första andetag i den här världen. Idag fyller jag 16 år.
.
Vaknade ytterst trevligt med mina vänner Fanny och Nicole, sedan var det skola. Fick pizza till lunch som Hannah (<--- LÄÄÄÄNKISH) var supersnäll och betalade typ 99.999% av och nu sitter jag själv, dunkar musik och har födelsedagsfest med mig själv. Äter special-edition alla hjärtans dagspannkaka också. Som jag gjort själv. Som det är bild på här ovan.
.
PUSSAR OCH KRAMAR TILL ALLA PÅ DENNA KÄÄÄRLEKENS DAG, -MIN DAG :D

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0