CITY AND COLOUR - SLEEPING SICKNESS

Är påväg hem från idre nu. Jag skeev förut att mitt mål skulle vara att åka en annan svårt backe än den jag redan åkt och set ska ni veta att det fanns vissa svårigheter med det målet. Faktist, så var nästan alla svarta backar avstängda så jag kunde inte åka nån! Hmm. Jag kanske inte åkte specialen heller fat den var öppen men jag ville inte.. jag bytte mål till att jag skulle åka snabbare än jag hade åkt förut och det mina kära vänner kan ja berätta att det har jag gjort :) och jag har haft en ledigt trevlig vecka. Jag är glad. Även om jag får avslutningsångest varje gång man åker hem så är jag glad. Och lite illamående men hungrig. Jag ska köpa bubblizzar och pim pim när vi stannar och tankar. Adjö.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0