29/01 2012
min bästa vän är en liten skara människor som alltid kan få mig att må bättre

när jag borstar tänderna har jag tandborsten kvar i munnen i flera minuter och tuggar på den, så efter två dagar ser en ny tandborste ut som.. en vanskött igelkott

när jag lagar mat är jag alltid himla hungrig och otålig, lagar alltid snabb mat

jag är (lite) rädd för mänskliga grisar, elaka katter, och mänskligheten

den värsta känslan är att känna sig misslyckad och tråkig, oälskad och övergiven som om livet inte har någon mening över huvud taget, du bara lever sen dör du

den bästa känslan är att lyckas, speciellt i skolan edit. okej verkligen inte den bästa känslan.. varför skrev jag det?

jag är bäst på fruit-slize, piano, ryggsim, ljuga och vara tyst

jag är sämst på
temple-run, att sjunga, bröstsim, lägga roliga skämt och prata

jag lyssnar på Musik, bra musik som spelas på instrument, ej på knappar

jag pratar helst inte om mig själv men gärna om annat

jag tycker om
mina fina vänner, att få saker, musik, att lära mig nya saker och att prova nya saker



kärlek är det värsta och vackraste vår planet har att erbjuda

i somras
hade jag den bästa sommaren utav mina femton, jag var på festival, landställen, Spanien, Italien, grillade, Håkan-konsert, solade, badade, mådde bra

sist jag grät var i bilen på väg hem

när jag vill tänka sätter jag mig i duschen under varmt vatten, eller så dricker jag te och tänder ljus

när jag bakar blir det alltid klasskaka eller chokladbollar, allt annat tar sådan tid

just nu tänker jag på hur fan jag ska måla min bilduppgift

idag har jag
haft ont i huvudet, ätit fruktsallad, impuls-damsugit köket, duschat och varit på släktkalas

ikväll ska jag
läsa och dricka upp mitt te

imorgon kommer jag göra en Power-Point om andra världskriget med min fina grupp bestående av Axel och Klara och träna järnet i gymmet och bassängen

min mobiltelefon är
en sony ericsson som var cool för fyra-fem år sedan, men jag gillar den

när jag vaknar på morgonen
känner jag mig som en levande-död och önskar att jag aldrig vaknat

om jag var ett djur skulle jag vara
en varg, en tam-varg. Eller ett tamt lejon.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0