ETT ENDA STORT PSYKADELISKT MÖNSTER

Hej alla tappra besökare. Idag började som.. BAJS rentutsagt. Susanna som skulle låna en tröja av mig avr sen så jag fick ta tröjan i ryggsäcken (jag inte tänkt ta med mig) och vi gick assnabbt, sen såg vi bussen och då sprang vi till den och hoppade på i sista sekund. Då kom vi i tid i alla fall, men.
JAG LYCKADES GLÖMMA MIN RYGGSÄCK PÅ BUSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som tur var hade jag allt viktigt i fickorna, men min tröja och min älskade ryggsäck ligger nu i något äckligt bussgarage och ruttnar. :'/ Ska till SL-center imorn i alla fall och hämta hem den, förhoppningsvis!
Det var väll ungefär det intressanta jag hade att berätta, annars går mitt bildprojekt skit, spanskan suger balee och har äntligen kommit på en mössa jag vill göra i slöjden. Fred åt folket
psst. måste tipsa om min grymma tumblr http://plusgrader.tumblr.com/

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0