HEJ VI KOMMER FRÅN KLASS 9C

Har sålt New Body produkter nu på kvällen. Kände varken mina händer eller fötter när jag kom hem igen, höll på att tappa gaffeln flera gånger för att händerna var så bedövade. Najs! Ingen som känner att den behöver en sådär 20 paket trosor och strumpor? Ring ba ring...
.
Fyller också åår snart! Om äääeh, några dagar (ganska långt kvar egentligen om jag tänker efter) men jag har hur som helst knåpat ihop en digital/virituell/hehehehehe önskelista!
Består av 1. En iphone 4S, min osmarta smartphone blir bara osmartare och osmartare... 2. Ett par Ray Ban Clubmasters, 3. Ett skal till min iphone (om jag nu får en hähää), exempelvis från Society 6, men de är så förbannat dyra så jag fundrar på om det är värt... 4. Ett gymkort på friskis och svettis! BEACH 2022 YEAH! 5. Presentkort och annat trist. Najs. Kbry på allt detta, nu vet ni! :)

|KOMMENTARER
Postat av: Julia

Söt blogg :D

2012-01-24 @ 19:10:05
URL: http://juliamaries.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0