OH DARLING, LET'S BE ADVENTURERS

Tumblr_lwoy2ne5tt1qhllmto1_500_large
Jag älskar att resa. Alltså själva resan, processen, från ett land till ett annat, från en
dörr till en annan, ett liv till ett annat, ungefär så. Att vara på en flygplats är bland det
bäst som finns, alla som är där ska någonstans. Bort eller hem. Känna att man själv
är påväg någonstans. Tillbaka hem med massa nya upplevelser i bagaget (shit agnes,
"i bagaget? snälla!..) eller påväg någonstans med massa förväntningar. Känns som att
jag bara upprepar mig själv nu, så jag slutar. Imorgon ska jag vara på resande fot
halva dagen hur som helst, och det ska bli kul! Upp klockan halv fyra så nu borde jag
lägga mig. Har druckit upp all dendär förbannade asgoda mjölken nu också och min
mage allt annat än tackar mig! 1 liter på 15 minuter, tjoho!
God natt!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0