TACKA HERREN TY HAN ÄR GOD,

hans nåd varar evigt. Tacka herren ty han är god, halleluja! En liten tanke, vem sjutton har bevisat att Gud är en herre och en han? Fett onajs.
.
Har då tillbringat hela kvällen i församlingshemmet, haft utbildning, föreläsning (förlåt, men jag förstod ingenting av den, kändes som han pratade om allt mellan himmel och jord och bytte ämne hela tiden) och mässa! Det var ganska trevligt ändå tycker jag, skrattade en hel del i alla fall. Å andra sidan är jag hur trött som helst och ska egentligen bara tacka för mig, så nu gör jag det. Imorgon är det onsdag, då ska jag inte morgonträna, inte åka utomlands, inte färdas i tiden, inte träffa en psykolog, inte montera ihop en stol, inte åka skridskor, inte bergsklättra eller införskaffa ett nytt husdjur.  - Vad jag vet, but who knows, eh?
Tumblr_lxutljj53l1rnratgo1_500_large
Nu väntar däremot sängen. Dessvärre ingen drömfångare, vilket jag skulla vilja. Sov
sött och notera att jag tagit bilden från wehearit :) heeeeejdååååååååutfyllnaaaadheh

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0