the fear - ben howard

Oh herre gud vad ni andra har bloggat. Mm jag måste säga att jag har varit smärre upptagen... ha så kan man inte säg, jag har varit rätt så upptagen så... Men nu är jag påväg upp till idre, står i kö till donken mora drive thruogh. Kan säga att det är riktigt partyväder på vägen va. När det inte regnar så är det snöstorm. Blä. Taggad man blir alltså. Fast jag är helt ärligt väldigt taggad för tvåtusentolv. Det började himla bra va och jag ser inte att det kommer uppstå några större nedgångar faktist. Jag ser fram emot det jag har planerat in redan också. Det kommer bli vår för goods sake, vi ska åka till Malta med klassen, sommar wohoo, vi ska gå på focking coldplay igen :), och jag ska börja gymnasiet. Nä det ska nog bli bra ska ni se.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0