TRE HOSTMEDICINER OCH TUSENTALS HOSTATTACKER






så var man framme i idre dårå. wohhooo party! njaa.. tveksamt. Men det ska bli rätt trevligt faktist. åka snowboard, gå i snön, frysa, spela lite spel, läsa, sova, ha lite lov. jomen de är helt okej här uppe faktist. dock är det sjukt tråkigt att åka skidor här eftersom jag varit här så himla många gånger. men med snowboard bli man underhållen i flera dagar. åkte en svart backe förra gången vi va här, rätt mesig svart men denna gången alltså.. denna gången. en annan svart ska jag åka. utan att ramla. det är mitt mål.

min ena hostmedicin smakar körsbär och en andra smakar lakrits. den tredje är i tablettform. whooow deet är interessant fakta!

|KOMMENTARER
Postat av: erica

men jävlar vad du läser

2012-01-02 @ 23:49:02
Postat av: SUSANNA

hihih jag läser inte den där boken, den är bara finare än den jag läser just nu :)

2012-01-03 @ 16:11:06
URL: http://snelahestarna.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0