trevlig eftermiddag

Fick tillbaka matteprovet. Vill gräva ner mig själv och låta en rottweiler pissa på mig. Får ännu mer panik över gymnasievalet. Hur i helsicke ska jag klara av att hänga med i matteboken i en naturlinje när jag inte ens hänger med nu? En djup grop vill jag gräva. Prutt-prutt-prutt.

Fick ett samtal från Jacob nyss, så ska man morgonträna imorgon då. Snacka om att jag kommer vara död sen, men det är det värt. Måste göra So nu, och äta något, och bild. Borde egentligen göra teknik och slöjd också. Och spela piano. Och sälja newbody och matkassar. Åh herregud. Har ångest

|KOMMENTARER
Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

Ha en bra kväll sötis :D

2012-01-31 @ 16:59:04
URL: http://bruudar.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0