TVÅTUSENTOLV

Jag har nog haft den bästa nyårsaftonen i mitt 15 åriga lilla liv. Tack så mycket mina fina flickor!

På tolvslaget stod vi på ett berg med ett gäng andra människor som sköt raketer och såg ut över hela världen kändes det som, men vi såg nog alla raketer i älta och skarpnäck och det var så vackert att jag dog. Vi hade tomtebloss och träffade kissies någonting-som-håller-på-med-hennes-blogg. Henrik eller Niclas eller vad-han-nu-hette var astrevliga och eftersom Jenny fyller 18 så gick han in och ändrade Kissies senaste inlägg! Det var aaaasccooooolt och vi fick se Kissies lösenord och veta vem som driver gossip-bloggen. Sen blev vi bjudna på efterfest av typ världens äckligaste och jag och tove gav dom världens diss haha. Skit samma, ingen bryr sig GOTT NYTT ÅR! Mitt börjar helt underbart bra.

Markerade här med två feta pilar så att det inte ska vara några frågetecken ;)


|KOMMENTARER
Postat av: Anna

Åååh, kan ni inte berätta för era trogna läsare vem som driver gossips??? Pleeeeeaseee :D



Kram

2012-01-01 @ 16:36:47

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0