Världens snurrar galet på

Jag gör allt för att slippa skriva stödord. Har precis dansat, skall morgonträna imorgon. Här kommer en till lista, ni behöver inte läsa, inte så intessant.


vad jag gjorde för ca tio år seda

Åh, då var jag fem och red på en elefant, badade i vattenfall, surfade typ 1 km på en uppblåsbar rulle och var brun brun brun. Var i Thailand nämligen.

vad jag gjorde för ett år sedan
För exakt ett år sedan (31 januari);
Hann till skolan i tid, skolan flöt på, åkte hem på susannas rygg, köpte munk och nutella, simmade, duschade, bastade, hem, cyklade träningscykel, duschade (igen) och åt banan med nu nutella.

fem snacks jag gillar
- ostbågar
- mjölkchoklad
- surt godis
- chips
- nachochips med dip

fem sånger jag kan hela texten till
- Fix you - coldplay
- Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
- Vi har bara varandra - Thomas Di Leva
- You've got the love - Florence + The Machine
- Jag vet vem jag är när jag är hos dig - Melissa Horn


fem saker jag skulle göra om jag var mångmiljonär
- köpa en hund
- skaffa mig en ursnygg garderob
- köpa en asfin lägenhet i stan
- resa lite överallt
- köpa en flygel

fem dåliga vanor jag har
- kommer försent till första lektionen väldigt ofta
- har hur stökigt som helst på mitt rum
- klarar inte av om saker inte blir på mitt sätt
- äter onyttigt
- dålig på att spara pengar

fem saker jag gillar att göra
- Vara sjukt smart på lektionerna och äga ut vissa personer
- Spela piano
- Höja musiken på radion och dansa asfult
- Skratta tills jag får ont i magen och kissar på mig
- Simma fortsätt simma fortsätt simma

fem saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa
- Päls, uee
- Rosa fluffiga kläder med ett fint buskap på som "Be yourself" eller liknande
- Utsvängda brallor
- Kortkort klänning/kjol utan leggins eller något under
- jeanskjol


Så vill jag att mitt liv ska se ut om 10 år
Jag vill vara 25, ha bott utomlands, pluggat, jag jobbar, äger en hund och bor i en ascool lägenhet med min fantastiska pojke som är så fruktansvärt kär i mig.

|KOMMENTARER
Postat av: Anonym

är du bra på piano? :)

2012-02-06 @ 20:20:25

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0