YOUNG BUSINESS CREATIVES

Jag vet inte hur många gånger vi har imiterat Humpty Dumpty från Mästerkatten i stövlar
den senaste veckan, men nu har jag kollat på orginalet för andra gången. Inget slår ju
minen han gör i slutet när han bärs iväg av fåglar, seriöst! Det här, det är humor!
.
Var på mitt näst sista öppna hus idag, (ska på Rytmys den första också, men där ska jag
bara kolla, no way att jag söker, än mindre kommer in där...) på YBC eller YOUUNG
BUZZZSINESS CREATIVEZZ som det egentligen heter. Satan vilket frääääscht (för
att fortsätta på Ericas spår i föregående inlägg) gymnasium! Blev rätt confused där ett
tag, men jag tror ändå inte det var min grej. Känns superkonstigt, men jag tror att
jag vet vad jag ska söka... Det blir nog Nacka, sam-sam utland. Fick nån uppenbarelse
påväg hem eller så, men jag kunde verkligen se mig gå där, på den linjen. (Kommer
säkert ändra mig en miljard gånger igen, men just nu känns det rätt!) Nu ska jag glo
television och totalignorera matten som ligger i väskan. Ha en trevlig kväll ((((((((((;

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0