GET FREE OR DIE TRYIN'

Linne Get Free Grå
HEJ! Detta linne har jag nu äntligen beställt från Kan Dee! Har kollat webbshoppen minst tre gånger varje dag i typ två veckors tid, hade ingen aning om när de skulle släppas, MEN NU HAR DE SLÄPPTS MINA VÄNNER! För exakt en timme sedan! DÖR så snygga alla nya produkter är! In och beställ fast inte en likadan som mig
'
Full blås (höhö, ordagrant) på Skansen halva dagen, kamratstödjardag, något ska man ju ha för att man är snällast i klassen... Det var helt okej, fick gratis bullar och allt blev bra! Efteråt stannade jag i stan med Emma och köpte alldeles för mycket saker, nu har jag inga pengar kvar! Om exakt 50 minuter ska jag infinna mig i skolan för att inom en kort tid sjunga inför en hel del föräldrar, taggataggatagga HEJDÅ!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0