jag är bra på att låtsas

Förösker packa, går sådär. Lykke kommer och vill att jag ska kasta den där jävla bäver-bollen hela tiden och nu har hon lagt sig på mina kläder. Det är bara hennes fel alltihop. Nej, kanske inte.
Imorn åker jag i alla fall till malta och jag vet inte, det käns helt overkligt. Helt sjukt. Jag har drömt om detta, längtat, dagdrömt, fantiserat, pratat, planerat och jobabt för detta så himla länge nu. Och nu är det här. Jag förstår inte. Känns som det var en månad sen vi gick runt och sålde strumpor, och tänkta att bara 1 hus till - för MALTA! Och nu är det Malta. Känns inte som det.
Har ont i huvudet, har haft det hela dagen. HATE IT. Nu ska jag fortsätta packa och sen ska jag raka mina chewbacca-ben - Hej så länge!
Här kan ni förresten följa vår klass under resan, eller nått: http://niocstavan.blogg.se/

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0